Sunday, September 29, 2013

Hoog Bezoek uit Nederland

Na een tijdje in Hong Kong doorgebracht te hebben zonder bezoek van de familie, heb ik voor een langere periode in Duitsland gezeten voor een project. Helaas lukte het toen niet voor mijn ouders om over te komen, maar vrij recent zijn ze mij op komen zoeken in de Verenigde Staten.
Ze zouden aanvliegen op Philadelphia, waar ik mijn opleiding volg en van daaruit zouden we samen doorvliegen. Nu moesten ze even wachten op de luchthaven en werden ze helaas meteen doorgeleid naar de F-terminal waar niet heel veel te doen was.
Toen de colleges afgelopen waren ben ik meteen in een taxi gesprongen en naar het vliegveld gegaan. Check-in, door security en met de bus naar de F-terminal. Daar zaten mijn ouders al te wachten en het was zo ontzettend leuk om ze weer te zien.
Snel doorgelopen naar de gate en hop het vliegtuig weer in. Gelukkig was dit een hele korte vlucht. De huurauto opgehaald en door naar de eindbestemming.
Het weer werkte enorm mee. Dus we hebben heel veel leuke dingen samen kunnen doen. Lekker buiten zitten en buiten eten en mijn ouders hebben kennis gemaakt met het fenomeen Walmart. Toen ze daar binnen kwamen viel bij beiden de mond open van verbazing. Helaas had ik dat niet van te voren bedacht anders had ik er een mooie foto van kunnen maken.
Verder hebben pa en ik sinds lange tijd weer eens samen hard gelopen. Dat was namelijk alweer even geleden dat we dat samen gedaan hadden.
We hebben met zijn allen heerlijk genoten van de tijd die we samen doorgebracht hebben. Pa en ma hebben met zijn tweetjes ook de omgeving nog een beetje verkend en erg genoten van hun eerste bezoek samen aan de VS. We hebben vooral lekker gegeten en heerlijk bijgepraat.
Binnenkort vlieg ik namelijk naar Nederland om de familie inclusief mijn pasgeboren neefje te bezoeken.

No comments:

Post a Comment