Wednesday, May 6, 2015

Afstuderen in San Francisco

Na 2 jaar veel reizen, hard studeren, talloze assignments, examens en andere dolle pret was het dan eindelijk zover, afstuderen! De dag waar je naar uitkijkt zodra het programma begint. Aangezien ik tussentijds geswitched was van San Francisco naar Philadelphia zou ik zowel de afstudeerceremonie in San Francisco als in Philadelphia bijwonen. Vliegtickets voor de ouders geregeld aangezien we vanuit verschillende steden naar San Francisco zouden vliegen.

Mijn vlucht en de vlucht van mijn ouders kwamen binnen een uur van elkaar aan. Mijn vlucht was echter een binnenlandse vlucht. Tel daarbij de tijd op die ik niet door hoefde te brengen bij immigration. Dat gaf me genoeg tijd om van de ene terminal naar de andere te gaan om ze op te wachten. Het duurde iets langer dan verwacht, maar het was een zeer hartelijk weerzien op de luchthaven.

Daar vervolgens een auto gehuurd en voor het eerst zelf van de luchthaven de stad ingereden naar het hotel. Het personeel van Le Meridien, vriendelijk als altijd, had twee geweldige kamers geregeld. Na de lange vlucht, die zelfs mijn vader goed verteerd leek te hebben, zijn we nog lekker een hapje gaan eten in een leuk restaurant vlakbij de campus en naast de Oakland Bay Bridge.

San Francisco staat bekend vanwege de goede kwaliteit seafood, dus mijn ouders konden allebei hun hart ophalen. Het was heerlijk om daar te zitten, te eten, bij te praten en van het uitzicht te genieten.Vervolgens even de tijd genomen om het plan en de agenda voor de komende dagen door te spreken, want dat zouden erg drukke dagen worden.

Daarna terug gewandeld naar het hotel en op tijd gaan slapen, want het was een lange en vermoeiende dag geweest en de volgende zou het afstuderen plaats vinden.

No comments:

Post a Comment